6.23

今日6月23日,來了澳門剛好兩年,初來澳門,感覺很新奇,第一天(6.11)早上九時,約好Vincent一同上船到澳門,乘搭的士上班,第一眼就是認識了barry,肥邦,記得記一天是和阿mon, alan, nicole等等一同到武二吃午飯的。到了放工,唔識路,行下行下,到了水坑尾屈臣氏,然後乘的士回宿舍,的士司機車我上松山,經漁翁街,慕拉士,回到宿舍,我咁善良,唔呃我呃邊個吖。當時生活,放工,食飯,機鋪/網吧,回家,和現在差唔多。當時,其實好難去適應,因為澳門生活節奏太慢喇,和香港唔同,香港節奏比較快速,比較慳時間,不過比較辛苦,太快喇,攞苦黎辛,而人方面,澳門人的確畀港人親切,簡單。轉眼又兩年,其間有苦有甜,每個時期不同,詳細不說了。其實唔係太想回香港,因為在這裡太多朋友喇,他們對我太好喇,但在這時回港,時機的確是最好。

本篇發表於 Uncategorized。將永久鏈結加入書籤。

1 Responses to 6.23

  1. mī иg 說道:

    我都好親切,又簡單架 ~~ hehe~

發表留言